gårkväll..

Hade skrivit ett inlägg, men det postades aldrig..

Iaf, igårkväll hade jag bestämt mej för att inte äta nåt. Men ja, så blev det kväll och kvällsmat. Vägrade en bra stund, men sen skulle hela familjen äta tillsammans så jag kom också. Det var bröd i ugn som stod på menyn o fy fan. Tog ett bröd, ångrade mej att jag inte bara tagit ett halvt. Försökte verkligen att äta, men det gick inte. Det gick inte att svälja ! C började kommentera en massa saker inför allihopa, han hämtade vatten åt mej o allt, vilket bara gjorde mej mer lessen. Tillsist satt jag där med tårarna i ögonen, paniken inom mej och ingenting gick. Jag åt mindre än halva brödet, gav resten åt en besviken C, drack några droppar vatten och sprang till rummet. Där lag j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback