Fy för dej..

Är så äcklig. Har nyss ätit lite soppa, tänker inte äta nåt mer idag. Om någon ger mej mat tänker jag slänga bort det, gömma det, spola ner det. Det ska inte komma ner i min mage. Har bara ätit soppan hittills idag. Vill inte hetsa idag. Men har faktiskt ätit liiiiite glass.. Men bara lite, för att smaka. Har inte ätit glass på så länge ! sÅ detta var min mat för idag. Detta blir ungefär; 96 kcal och om vi ska runda uppåt så 100.. Inte alls farligt !

Och vi fick en hälsa uppgift idag, att skriva upp allt vi äter under 2 helt vanliga dagar. Ska jag ljuga o bullshitta ihop nåt eller faktiskt skriva sanningen ? Har ingen aning.. Fuck.. Läraren är snäll och jag vet inte ens om vi skulle lämna upp det.. Får se hur jag gör..

Fan fan fan, måste träna idag ! Ska verkligen göra det, ska skärpa mej, ska gå ner i vikt, ska svälta . Vi har skolfoto snart, o då måste jag vara smal. Vägde mej idag, det landade på 38.5 Vilket är helt okej med tanke på hur mkt jag har ätit i helgen !

Ska gå ner nu.. Men snart har vi hälsogranskning och jag fasar för det. Hälsosystern är en jävla fitta. Vill inte...
GAAAH.

Skärp dej Manda. Ska uppdatera ofta för att inte faila.. Ni måste peppa mej så att jag klarar detta..

Puss och Kämpa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback