fucking shit.

Gaaaaaaaaahhhhhh. jag får fel i huvudet. Min mage är så jävla uppsvälld, har helt klart gått upp 2 kg idag. Usch usch usch usch. Ska träna ikväll, då jag har bloggat. Minst 300 situps, plus benlyft.. Ska inte låta detta förstöra min natt. Har inte ätit nåt mer ikväll, är mätt som fan ! Igår var en bättre dag, åt bara 1 gång mat, var t.om smal när jag kom hem. Men idag, allting har gått åt helvete.......


Blir så jävla arg, och nu måste jag även radera alla bilder på mej ! Vågar inte riskera att mina vänner hittar min blogg, men ska nog sätta upp bilder på mej igen, fast censurerade.

Och har på känn att allt går åt helvete denna vecka, men onsdag ska jag iaf inte äta nåt på ! Ska fan i mej bli smal nu. Ska ju till läkaren på tisdag också, måste vara smal då !

Detta händer denna vecka;

-Måndag; Skolan, ska till biblioteket, måste jobba med lite skoluppgifter, kanske träffa en kompis = Mat
-Tisdag; Skolan, läkaren, sen till Vasa. Endera med bara mamma eller mamma och kompis = En gång mat
-Onsdag; Skolan, sen filma hela dagen ! = ingen mat på hela dagen
-Torsdag; Skolan, sen ett möte efter skolan. = ingen mat förrän efter 5/6 tiden. Ska även vara barn och hundvakt åt min bror
-Fredag; Skolan, hem, barnvakt, disco på kvällen = fittigt lite mat
-Lördag; Dop = MAT :(
-Söndag; Mat med släkten = MASSOR AV MAT

Dålig vecka, längtar till onsdagen. Har bestämt mej för att verkligen inte äta något mer än jag måste denna vecka, ska fan bli smal nu. Vill inte vara äcklig längre.


Äckel manda, dö dö dö dö dö..

Någon som vill snacka på msn ? Snälla? <3

Kommentarer
Postat av: Skinny

Du är ju fin<3

Sv:aha okej :/

2009-09-13 @ 21:11:08
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Skinny

Sv:jag är inte skitsmal._. inte än :D

2009-09-13 @ 22:35:31
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback