....

Min kompis skicka nyss att hon kommer bli inlagd.. Vet inte när, men antagligen snart, väldigt snart. Det är ju bra på ett sätt, men jag vill ju ändå att hon ska vara här, med mej ! Men en sak är säker, jag tänker peppa henne att bli frisk och åka och hälsa på henne såfort jag får. Min gullekisse, jag älskar dej <3
Hoppas du tar detta som en möjlighet till ett bättre liv, och tänk på allt vi har snackat om, allt galet vi gör om jag joinar dej ! Du är bäst gumman <3

Har just tvättat lite kläder, har ännu ungefär 4 maskiner att tvätta.. Jobbigt ! Är rätt slut i kroppen också, skulle passa bra med en tupplur. Ska sova 10 ikväll har jag bestämt. (lär ju se hur det går) Vet inte om jag gör något speciellt idag, skulle på ett sätt vilja åka till S och krama om henne och säga hejdå ifall hon åker imorgon.. Vi får se. Mamma får nog kanske köra mej i såfall..

Hörs sen, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback