...

Har tränat, min mage är ett helvete, den är så sjuk sjuk sjuk. Har gjort hälsa uppgifter, skrivit ut att jag har en ätstörning som förklaring till varför mina 2 matdagar endast innehåller en middag per dag. Fatta vilken ångest jag får när jag ser de dagarna..

Mår så dåligt just nu, sitter och planerar hur jag skall slippa frukosten imorgon. Funderar på att inte stiga upp förrän mamma har åkt, alltså 10 min innan jag måste dra. Gaah.. Orkar inte med frukost. Ska till stan sen efter skolan, ska först äta sen efter 7 på kvällen om allt lyckas. Ska fan bli smal nu, på riktigt. På tisdag måste jag väga mindre än förra tisdagen, det är ju mej själv jag tävlar mot just nu. Ska bli smalsmalsmalsmal.....!

Watch me !!

Mamma kommer vara ett helvete imorgon, men varför bryr jag mig egentligen om dem ? De kan inte tvinga mej att äta. Men jag är ju så jävla äcklig så det är väl därför. Jag kan tänka mej att min hälsa lärare kommer försöka hålla sig för skratt när hon läser "jag har en ätstörning". Fan, någon som mej ? Någon som är lika fet som mej kan inte ha det. Någon som har skrivit ut att hon har ätit CHOKLAD har inte fan en ätstörning. Någon som har ätit tårta och grädde idag har fan inte en ätstörning, och har hon en så är det fan fetma.

ÄCKEL MANDA ÄCKEL ÄCKEL ÄCKEL!!!

Nu ska jag hitta ett diskret ställe att skära mej på, måste känna blod, smärta, gaaah. Måste straffa mej själv.

Fuck u Manda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback