Dusch.

Kom nyss ur duschen, vattnet var iskallt, men det gör inget. Hatar egentligen kallvatten, men förbrände mer kalorier så det gick denna gång. Försöker peppa mig själv inför imorgon, att jag ska klara mej utan att äta. Har förresten ju bara ätit 100 kcal i mat + lite choklad, druckit ett halvt glas mjölk (39 kcal) och ett glas vatten. Inte så farligt.. Förutom chokladen, men den försvann nog eftersom jag gick med mina jävla höga klackar idag. Imorgon hoppas jag dagen ser ungefär likadan ut, tror jag ska dra en tidig kväll och sova redan 9, iaf låtsas.. Orkar nog inte vara uppe längre heller, ska ännu göra läxorna så jag kommer vara jävligt trött imorgon. Men får iaf ha en sovmorgon eftersom vi inte har hälsa, skulle ju göra domdär uppgifterna istället. Tror jag skall använda denna dag som en av dom 2 matdagarna, då kan jag känna mej rätt duktig..

Här kommer lite pepp;

Jag vill bli perfekt, jag vill bli smal, jag vill vara vacker, jag vill kunna se alla mina ben, jag vill kunna gå oäten, jag vill aldrig mera höra att någons ben domnar bort då jag har suttit där, jag vill aldrig mera få en kritisk blick på mej, jag vill bara bli en äkta, duktig anorektiker, det är vad jag strävar till. Jag vill bli perfekt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

att bli anorektiker är inget att sträva mot, hur smal man än vill bli. en vacker dag kommer du ångra att du önskade det. smal kan vilja bli, men inte anorektiker. då vet man inte vad man pratar om..

2009-09-09 @ 23:22:53
URL: http://drownthemonsters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback