dusch..

Nu har jag duschat klart ! det var skönt. Råkade skära mej nere vid ankeln också, gör absolut ingenting !
Det jag skulle berätta var;

Att jag är extremt nålrädd. Skakade som ett asplöv innan jag slapp in till provrummet. Väl inne där, berättade jag åt hon som skulle picka mej att jag är jätterädd, att jag t.om har varit på prao där (hon kände igen mej) Strax innan jag skulle bli pickad, kmr en annan sköterska som ska byta av henne in. De byter plats och berättar att det finns tårta i kafferummet. Jag berättar åt den andra att jag var jätterädd, och gissa vad hon sa då ?
jo, TÄNK PÅ TÅRTA. Tror ni jag fick lite ångest av det ? Men sen snurrade bara allting. Det gick bra, men ni skulle ha sett hennes min när hon såg vart provresultaten skulle.. Jo, ätstörningspolikliniken. Tror hon fatta då att tårta inte var så bra..

Satt och rökte utanföre sjukhuset sen efteråt, usch! Men ja, lika bra att vänja sig. Ifall dom resultaten visar uruselt blir det ju kanske sjukhus.. :/

Imorgon är det fredag som tur är, vilket betyder disco= motion !!! :) :) Behöver max äta 1 gång något lite imorgon, så jävla nice ! :D Ska verkligen gå ner i vikt. Ska köpa en coca-cola zero till discot imorgon som jag kan dricka där,så slipper jag dricka cola med 105 kcal i.. (Y)

Kommer bli stress som fan imorgon. Men ja, så kan det vara ibland. Sålänge jag slipper äta. Ska inte heller äta något godis! :) :) Röka, dricka och motionera !

Puss sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback