dö Manda..

Har inte ätit något hittills idag, klockan är 18.05 i Finland.. Har bara druckit en coca-cola zero ! Men snart kommer nog mamma hem, måste nog äta nåt då :( Har gjort i ordning så att det ser ut som att jag har ätit makaroner och korv/köttsås.. gaah, aldrig jag skulle äta.. Vägde mej nyss, vågen visade ca. 38.8. Jävla äckligt.. ÄCKEL MANDA..

Imorgon ska jag med mamma och shoppa, blir säkert tvungen att äta då.. Men ska inte äta nåt före så ! Ska fan gå ner i vikt nu.. Jag är ett jävla fetto annars. Måste ju gå ner tills helgen så jag inte går upp SÅ mycket då.. Men tur att jag har en stressig vecka och mina högklackar. Det innebär en hel jävla massa springande hit och dit. Plus att hela fredagskvällen kommer jag gå, eftersom vi har disco. NICE !

Nu ska jag sluta, puss på er <3 Hörs sen gullungar !

Kommentarer
Postat av: xiona

hihi, tack! tack igen :) är inte nöjd med den, vill ju ha en fin design. kramar!

2009-09-14 @ 18:57:48
URL: http://analovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback