diediedie

Just nu vill jag dö. Just nu mår jag så jävla dåligt. Just nu vill inte ens min pojkvän höra av mej, skicka nyss åt han att han ska skita i mej, skita i om jag svälter mej till döds eller tar livet av mej. Vilket av alternativen ska jag välja ? DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖ manda. Ska gå o duscha en stund i kallvatten snart, fundera ut ett fint ställe att skära sig på var det inte syns på varken dopet då jag har klänning eller imorgon på gynekolog undersökningen. Det blir magen det då. FAAAAAAAAAAAAN manda, du ska dödödödödödödödödödödödö!!!!!!!


Imorgon äter jag först i vasa, har endast ätit lite mindre än en halv pizza idag = 250 fucking kalorier.

Dö manda, döööööööööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback