:D

Hej gullungar ! Har inte ätit något ännu :D och jag har förbränt mer än 300 kalorier idag :D Känns jävligt bra. Gjorde nyss mat, makaroner och nån köttbit som jag spolade ner mesamma. Smakade inte ens ! Fan va bra det känns.. Och vägde mej idag också, väger typ samma fortfarande. Varför går jag aldrig ner ??? :(

Sidan jag skrev om igår är Energynet, sök på google så hittar ni den ! Den har nämligen en jävligt konstig adress :)

Idag ska jag göra skolarbeten och chilla. Mamma slutar jobbet först 7, så behöver inte äta nåt före det ! Nannaannanananannananananaaaa :D:D

Men idag är också en spännande dag, för idag får jag veta om min bästa vän blir inlagd på sjukhuset, tänker på dej <3

Nu ska jag fortsätta kolla runt, puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Skinny

Har aldrig hört omsidan förut :D Får väl checka den

2009-09-22 @ 12:32:14
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback