bad girl.

Alla mina planer går åt helvete, jag ser ju att jag har gått upp i vikt istället för ner.. Hela helgen har gått i en ångestdvala, jag har skakat och gråtit hela dagarna. Igår var det fest och jag drack lite sprit= ångest !!! Har ingen aning hur mkt kcal de var i det.. Men annars igår åt jag bara 1 potatis + en liten laxbit..  80+162 kcal/100 gram.. åt inte 100 gram, så det var ju inte så mkt.. Men så tillkommer ju spriten plus några chips som slank ner.. JAA, jag är äcklig.. Idag har jag ätit ett halv bröd..( C tvingade mej ) och en liten mockaruta.. ÄCKEL. Snart har vi mat också.. GAAAAH.. Imorgon ska jag inte äta nå mycket. Börjar skolan efter maten så dett blir ingen frukost/lunch. Sen blir det nåt på kvällen.. Ska träna idag när jag kmr från boyfriends ! Blir kvitt lite extra kalorier som har fastnat..



Jag är inte rädd längre för att hamna in på sjukhus. För jag är mkt tjockare nu, så dom kan inte säga nåt. Men snart blir det ändring på det, jag lovar ! Jag ska ner till en stadig 38 och sen 37..

Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback