Bad day..

Denna vecka har varit så jävla usel. Allting från humöret till maten har gått käpprätt åt helvete. Fy fan säger jag bara. Har inte haft det såhär dåligt på lääänge.. Är fetast i hela kommunen just nu känns det som, har faktiskt ätit skitmycket idag.. godis, bulle, mat.. o vi ska tydligen ännu äta mer.. Fy fan heller. Vill inte, orkar inte. Vill inte ligga ännu en natt med ångesten som river och sliter i mig och med A som skriker åt mej. Pallar inte..

Ville bara visa att jag fortfarande lever, om jag lever ? Venne om jag gör det, känns inte så. Känns som om jag är levande död. Hemskt egentligen..

Nu ska jag mysa med boyfriend (om jag kan). (ja jag kan, för vi skall ha det jättemysigt) Utan mat?

Puss på er, kämpa<3

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback