Omogen fitta.

Jag konstaterade en sak ikväll och jag tackar högre makter för att jag har blivit en person som är nöjd med mig själv och är glad att jag är den jag är, och inte försöker vara någon annan. Det är mitt liv och ingen annans.

Jag höll på att spricka i eftermiddags. Jag tänder på alla stubiner när folk inte kan göra det dom ska, utan andra måste alltid göra allt åt dom. Det e sånt som jag inte klarar av, jag tål det inte. När inte ens de enklaste saker kan göras på egen hand, helt otroligt. Och jag har haft så otroligt mycket saker som skall göras de senaste dagarna och jag kan inte ta hand om både egna bekymmer OCH andras på samma gång. Sköt dig själv, så svårt är det väl ändå inte!
Andas in... andas ut... ut med aggressionen så jag gå vidare.



detdär läste jag just i min "väns" blogg. "Vännen" som har gjort mej så jävla arg dom senaste dagarna. Och det är satans bullshit.. Vill ni veta hur det är ?

Jo, jag är elevkårens ordförande, hon är sekreteraren. Vi hade beställt en kaffeautomat och den skulle komma på tisdag eftermiddag. Jag skulle sluta redan 10.35, och inte fan orkar jag stanna kvar till 15.00 då. Ännu till hade jag ju läkartid 11.40. Så jag frågade dom andra om de kunde ta hand om att ringa vaktmästarna så vattenledningen blev fixad och om nån kan ta emot maskinen då den kommer. Så det skulle de göra. Jag åkte hem och det fixade sig. Sen började hon vara bitchig mot mig, för att jag inte hade gjort dedär själv utan att hon hade varit tvungen att ta ansvaret. Det hade även vår handledande lärare lagt på henne, inte jag. Så bara för att jag lag över 1 jävla sak på dem, får jag nu en massa skit för det.

Tack som fan, verkligen!


det är nog jag som spricker mer än dig...

Kommentarer
Postat av: Xiona

Kämpa! <3

2009-10-03 @ 18:56:34
URL: http://analovers.blogg.se/
Postat av: Cornelia ♥

Sv: Jag vet inte! Kolla runt lite där :) Annars kan man mejla och fråga! <3

2009-10-03 @ 19:12:18
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: Elsa

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2012-09-01 @ 13:24:48
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback