Mötet.

Kom nyss hem från ungdomsrådsmötet. Höll på o somna, usch vad det var tråkigt ! Blablablabla. Jag instämmer i det att politik blir så roligt man gör det! O sorri nu, men hon gör det jääävligt tråkigt.

Nåja, håller på o somna. Ska göra min engelska läxa, packa väskan och sen soooooooovaaaaaaaaa... fan vad skönt de ska bli. Orkar inte plugga ikväll, kommer ta hand om det imorgon då jag inte har något planerat. Funderar hårt på att sova en stund efter skolan.. Har blivit så slut i hela kroppen, känner mej febrig och yr hela tiden. Har inte tid o vara sjuk, har varit bort så mkt. Ännu mera frånvaro blir det ju med alla läkarbesök det kommer bli. Är smått nervös, har ju gått upp i vikt åtminstone 1 kg, men har väl gått ner en bra bit av det nu. Så... Men ja, nu sätter jag punkt.


Gonatt alla sötnosar, ta hand om er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback