middagen.

Btw, vet ni vad som hände på middagen ? jo, jag var på skitdåligt humör då inte C hade kommit hit, och mamma ropade att det var mat. Vi har spagetti o köttfärssås. Jag tog lite, satte mej ner o började äta. Efter en stund säger mamma att jag ska ta mjölk, jag ville inte ha. Så börjar hon predika om att skelettet blir så skört o blablabla o drar upp klassresan. Då säger pappa något om att jag inte kan åka dit då alla ben e så sköra o en massa annan bullshit. Jag slänger ner gaffeln, säger tack åt mamma o smäller igen dörren till mitt rum. Hörde mammas röst när hon skällde ut pappa. Jävla gubbjävel.. Samma sak var det imorse, han började ropa över att jag inte hade ätit frukost och min buss åkte om 5 min. Så nej, ja sa de åt honom. Då skulle jag ta med ett bröd. Jag tog ett direkt ur påsen, slängde det i fickan och slängde det sen idag. Har ätit en gång idag, dock 2 kex. Fy skäms manda, fy skäms. Har bestämt mig nu, jag ska svälta, visa att jag har 2 vänner som alltid finns kvar! Nämligen Ana och rakbladen..

gonatt på er <3


Kommentarer
Postat av: C

Rakbladen? Dumpa den vännen nu! Lev med ana men dina rakblad är verkligen ingen vän. Synliga ärr för livet! En tjej jag träffat på ätstörningskliniken har så låg vikt att hon knappt kan få fram ljud ur munnen, hon ser ut som 13. När hon sa hur gammal hon va trodde jag att jag skulle börja gråta, 23 år!!? Hennes armar är fulla av ärr, från handled till axel. Massor av vita streck! och de kommer hon ha hela livet. Bones are beautiful, inte ärr!

Allvarligt talat, kom på ett annat sätt att hantera din ångest.. för din egen skull. vet att det är AS JOBBIGT men inga rakblad okej? hör av dig om du vill snacka..



C

2009-10-09 @ 02:28:13
URL: http://skinnyitis.blogg.se/
Postat av: danni ♥

rakbladen är inga sanna vänner.. :(

2009-10-09 @ 11:20:15
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback