helg.

Är typ skittrött, har varit en utmattande helg. Har ätit som ett svin, börjar om på nytt imorgon och sak nu gå ner alla kilon igen, o lite till! Har mycket att göra denna vecka, så det lär gå bra.
Förlåt för ingen uppdatering, har inte haft datorn med mig. Vill inte blogga när älskling ser på. Hatar att göra honom så ledsen med att jag mår så dåligt. Vilket jag fortfarande gör. Som fan. Har bara lust att skära mej, djupt, hårt.. Ni förstår. Ska se om jag kan hålla mej.

Orkar inte med livet just nu, vill bara sätta på paus och sen play när jag orkar. Just nu känns allt meningslöst och tomt. Inget känns kul, mest jobbigt. Men bara jag blir smal igen blir det bättre, då har jag något bra igen. Då är jag lite bättre.

gagagagaggaagaaggagaggagagaga.

Puss på er, hoppas ni mår bättre än mig. Kämpa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback