fredag..

Har varit hemma länge redan, har varit en bättre dag. Pratade med en lärare i skolan idag, berättade om att det är jävligt jobbigt just nu. Han förstod och frågade en massa om min anorexi och så..

Vägde mej då före idag, siffran stannade på 40,00 med en massa kläder på. (ca 1-1½kg kläder) Tryckte i mej lite godis så jag skall orka idag, men inte ens det smakade gott, kunde inte äta typ nåt. Fick lägga undan det igen. (inte mej emot) Vägde mej nu igen, 39,6 med lika mycket kläder på mej.. Nice..

Min hjärna är i krig, en sida vill inte se siffrorna bli lägre och den andra vill se dem bli lägre, lägre och lägre..

Nu ska jag snart städa, förbränna lite kalorier.

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: C

Oj, hur lång är du?

2009-10-02 @ 15:30:25
URL: http://skinnyitis.blogg.se/
Postat av: danni ♥

åh, hade med velat väga så lite :( hur lång är du?

2009-10-09 @ 10:54:30
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback