?

Kan inte beskriva med ord hur jag känner mej. Finns inga som passar perfekt. Mår bara så jävla dålit, är fet o äcklig. Ska skärpa mej,måste göra det. Ska vara smal, tillräckligt smal på torsdag, annars passar jag inte in till ätstörnings.

Måste skärpa mej helt enkelt, fy skäms.

Lovar er, nu ska det bara neråt. Imorgon t.ex äter jag bara min 10 kcal soppa fram tills klockan e 5 kanske (dvs. 1 portion på morgonen) Sen så äter jag nåt litet efter 5 och sen inget mer. Bra så äckel!

Gonatt<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

min syster hade också anorexia... det var en kamp.. Men jag tycker inte du ska ha denna blogg kvar. För det finns folk (som du vet) som peppar dig åt fel håll.. Jag vet ju att du vill egentligen bli frisk. Ta steget att lägga ned bloggen :) Om du vill prata är det bara att adda msn: [email protected] (heter ellinor, ellinooreb på bdb)

2009-10-26 @ 00:03:13
Postat av: sassa

jag ska också skärpa mig nu, tillsammans ska vi bli smala. <3

2009-10-26 @ 14:31:55
URL: http://dreamininacasket.blogg.se/
Postat av: Dannofino

Vad är det för soppa? ;o

2009-11-01 @ 19:22:40
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback