ensam..

Älskling åkte nyss härifrån, så nu är jag här ensam. Känns inte bra. Det är måndag imorgon och jag längtar inte direkt. Vill bara bort från den där jävla skitskolan, pallar inte mer..

Nåja, har hittills bara ätit 1 gång mat + efterrätt. Tänker inte äta mer idag. Men det gick rätt bra, har varit så slut hela veckan och skakat och mått illa. Nu blir det nya tag imorgon då, ska bara äta högst 100 kcal under hela dagen. Är ensam hemma efter skolan och 18.00 ska jag och fixa lite med tv programmet. Blir säkert kul!

Väntar ju som sagt på samtal från ätstörnings.. Hoppas de ringer snart.. Låter kanske knäppt, men just nu pallar jag ingenting så det skulle vara skönt att slippa dit så snabbt som möjligt. Ska troligen inte gå i skolan på fulltid och skaffa sömnpiller. Har inte sovit tillräckligt i helgen ens, typ 5 timmar sömn och några timmar ryckig sömn (alltså så jag inte har sovit, men inte heller varit vaken) Jobbigt ! Är så jävla slut. Men min hjärna vill inte sluta tänka för det.

Nu ska jag fortsätta med min 10 sidors uppsats..

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: danni ♥

vill du bli av med ana?

2009-10-09 @ 10:58:03
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback