Dom senaste dagarna.

Dom senaste dagarna har varit en berg o dalbana. Ibland har det nästan varit bra, men då igen har det gått ner som fan igen. Just nu är det.. Inte så bra. Känner mej som en fet, jävla kossa. Äckelkänslor, äckel ångest.
O inte blir det bättre av att killen just kommenterade;
"haha, en kossa? Jag har nyss bangat en kossa!"
Förlåt älskling, men man varken kan eller får skämta om allt.

Det som håller upp mitt humör just nu är det att jag antagligen får en ny pålle hit på gården snart. Plus att vi ska åka och shoppa imorgon. Har gått upp nu under den senaste tiden, åtminstone 2 kg. Så mina planer är att köpa något för små kläder för att ha ett mål; att passa in i dem.. Typ halva min klägarderob passar väl inte längre.. Magen hänger halvvägs ut, hur äckligt är inte det ?

Någon som vill peppa?

puss på er <3 Hörs imorgon på kvällen


Kommentarer
Postat av: Love bones

Det är sjukt smart att köpa för små kläder.

2009-10-13 @ 23:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback