btw!

Pappa slog upp en tidning åt mej idag, det fanns en artikel om en anorektiker där. Hon vägde 32 kg, o dom hade bilder på henne. Hon såg inte ut att väga 32, för jag har t.om varit lika "smal" som henne. Hon var nu på sjukhus och dom hade en bild på henne nu. Hon hade gått upp 6 kg (alltså väger lika som mig typ) o FY FAN VAD HEMSK HON VAR. Inte alls smal, inte alls fin. Uppsvälld, fet o äcklig..  Usch, inte konstigt att jag är fet. Fy fan.

Älskling har ännu inte kommit, mitt huvud värker och jag tror jag dör snart.


Kommentarer
Postat av: angelice

Jobbiga men behövliga kommentarer. Hoppas du snart ser att du är smal som andra gör.

2009-10-15 @ 18:49:41
URL: http://angelices.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback