vet nii..

Nu finns det en till ätstörd person i detta rum. Hon är typ 30 år och finsk. Visste nästan direkt att hon var det, såg det i ögonen på henne då hon kom in. Hon har också sängvila. De har frågat ut henne om hur mkt hon motionerar, vad hon har ätit idag, vikten osv... Hon väger typ 50 sa hon.

Idag har varit en helt okej dag. sov hela morgonen, vaknade till lunchen, har ätit så gott jag kan, mamma och C var hit! Calli och jag hade lite rullstolsrally på bakhjulet. Nu saknar jag honom dock... Men men..
Imorgon kommer min vän P hit, ska köpa snus av henne. Blir nog snusare snart !! Men, va kan man. Nöden har ingen lag som man säger.

Ska ännu kolla lite serier oså innan jag börjar sova. Nice nice, kommer väl ett kvällsmål snart... Är mätt :( Men men, jag vill bara hem..

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback