Smal, smalare, smalast

Jag förstår inte varför jag mår såhär dåligt just nu. Men allt känns bara pissigt. Rent ut sagt..

Mina tankar snurrar runt runt runt och jag får inte tag i dem. Ångesten skriker i mitt huvud och griper tag i mej. Äckel, fetto, du är fet, fail, du klarar inget, du är sämst. Så låter det ungefär.
Varför är just jag såhär dålig ? såhär tjock? Varför klarar jag inte av att sluta äta ? Varför ska det vara så jävla svårt ? Allt är bara fel. Mina "vänner" är fel, jag är fel, t.om. min pojkvän känns fel just nu. Inget känns bra.

Om jag bara skulle vara smal, skulle allt kännas rätt. Så Manda, Bli smal!



Sådär smal, för då kanske det duger..


Kommentarer
Postat av: dannofino

men usch, det är väl en gammal tant på bilden? :|

2009-11-24 @ 19:20:33
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback