sjuk :(

Är sjuk, har därför inte orkat blogga. Har nog kämpat mej igenom skoldagen och 2 h ridning och mockning åt 2 hästar, duktig manda.
Sov knappt nåt inatt, allt var så jävla dåligt. Funderade seriöst på att ta livet av mej, men jag klarade inte av det. Skar sönder min arm lite mer istället. Perfekt. Låg och grät skitlänge, stannade hemma första lektionen och var skittrött och på dåligt humör i skolan.. Funderar på att vara hemma imorgon, får nog feber snart och är sjuk annars också.. :(

Men älsklingen kmr hit o sover inatt, för att jag ska kunna sova. Inte så bra timat då hans provvecka började idag.. Får så jävla dåligt samvete.. fryser gör jag också.. min hals e svälld o sjuk = jävligt bra lösning att inte äta (Y)

Idag hämtade min kusin mej från skolan, hon drog upp min ätstörning. Frågade hur allt var och om hon skall komma med på fredag. Men hon hämtar mej bara !

Har lust att skriva ett långt inlägg, men tror de får bli senare om jag inte somnar..

Puss på er så länge <3

Kommentarer
Postat av: illusion

För att inte alla ätstörda blir godkända heller. Det är mycket att tänka på. Tar inte gärna detta över bloggen.

2009-11-04 @ 17:34:55
URL: http://lemonstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback