naaw

Tack för kommentarerna <3 Sandra, skriv din e-mail eller blogg adress så får du den..!

Vaknade nyss, drömde en massa sjuka grejjor. Bland annat att jag var otrogen mot C :( Usch! Ska städa klart mitt rum snart, bara jag orkar. Sen ska jag gå ut o röka och hälsa på hästen min! Saknar att rida, gaah. Orkar inte vara sjuk längre.

O btw, allt sket sig lite. Slapp inte undan hela lunchen, åt 4 pommes frittes (franska). :( Får ta mindre middag sen istället..

Nu ska jag vakna lite, puss<3

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

På min e-mail, det ska vara "thehsit" och inte the shit, skrev fel när jag gjorde min e-mail. (:

2009-11-18 @ 12:25:09
Postat av: sassa

sv; för att skolan som jag är inskriven i nu och har gått i förut , den är jättestor och jätteläskig , alla känner till mina problem , och.. jag klarar inte av att gå dit ;__;

2009-11-18 @ 13:13:59
URL: http://sassaheffaklump.blogg.se/
Postat av: -

SV: Men det är lugnt, ny dag idag :)

2009-11-18 @ 15:38:40
URL: http://jagvillvillvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback