min berättelse del 2.

Åttan hade ju nyss börjat, minns det var september. Jag började bli deprimerad och hade minskat på maten. Jag hängde med en massa killar och fejkade ett leende åt alla. Vi åkte på lägerskola och jag var då inne i min ätstörning. Minns att jag planerade vad jag inte skulle äta då. Min bästis och jag var de enda som fick ett eget rum, vilket var tur. Jag chillade mest, tills vi träffade ett gäng finnar som var där. Både jag och min kompis blev kära. Jag hittade en kille, vi flörtade och blev tillsammans. Jag grät hela vägen hem. Jag trodde han skulle glömma mej mesamma, men nej, vi höll kontakten och var fortfarande tillsammans. Jag älskade honom, konstigt nog. Han skulle komma hit på höstlovet och allt. Plötsligt slutade han svara eller höra av sig. Mitt hjärta krossades. Jag hade alltid litat på att ha vänner hos mig då, men nej nej.. Min bästis hade en ny kille som hon ersatte mej med. Hon fanns aldrig där för mej. Jag kastade mej in i nya förhållanden, hade sex med en kille och flörtade för att glömma min smärta. Nyåret var första gången jag skar mej. Satt och grät hela kvällen, min bästis satt i samma rum hela tiden, men hon snackade med sin kille och brydde sig inte. När hon somnat drog jag ett rakblad mot benet. All ångest, smärta och problem försvann..

Mer kommer senare, ska vila lite nu, har 38.5 graders feber, mums !

Kommentarer
Postat av: C

Oj, din bästa kompis verkar ju inte direkt finnas vid din sida när du verkligen behöver henne =/ Hoppas du mår bättre <3

C

2009-11-09 @ 20:16:18
URL: http://skinnyitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback