:(

Jag vägdes imorse. Hade gått ner istället för upp, trots att jag har ätit skitmkt.. Varför funkar kroppar så ? :/ Inatt var jag jättenära att spy, mådde skitdåligt. Men det gick över !

Till frukost idag åt jag 2 (!!!!) bröd med pålägg och 120 gram blåbärssoppa. Och det var inte så farligt. Jag är hungrig, redan !! Märks det hur mkt jag vill härifrån ? Får faktiskt en hund när jag kommer hem!! :D

Inatt drömde jag om min ex. bästis. Drömde att hon typ föklara hur mycket hon hatar mej. Hatar henne. Hon förstör mej...

Nu ska jag kolla andra avenyn, puss<3

Kommentarer
Postat av: sassa.

åh, andra avenyn hihi!♥

vad skojjigt att du får en hund när du kommer hem :D då känns det lite lättare va? <3

2009-11-30 @ 13:29:01
URL: http://spegelspark.blogg.se/
Postat av: angelice

Tack för din kommentar. Gulligt att du orkar bry dig trots att du mår så dåligt själv.

Vad roligt med hunden. Det blir så mycket lättare att känpa om man får någon belöning! :)

kram

2009-11-30 @ 15:43:10
URL: http://angelices.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback