....



Jag älskar dej, men nu har du svikit mej för många gånger. Jag orkar inte mer. Du om nån skulle behöva bry sig, visa det. Orkar inte mer när du ska vara såhär. Säga en sak, göra en annan. Förlåt om jag sårar dej om och om igen, men du sviker mej och jag orkar inte ha det såhär längre. Du säger en sak men gör sen en annan. Domdär små sakerna betyder hela världen för mej.. Jag vet inte vad som måste hända innan det blir nån ändring. Minns du den gången vi snacka skitlänge och du sa du ska tänka på det och göra så? Du har haft tid till det, du har lite ännu. Men jag orkar inte mer om det skall fortsätta såhär. Du måste ha mej som prioritet nr 1 om allt ska funka, och sorry, men det är jag inte. Just nu behöver jag dej mer än nånsin, så ge mej lite kraft och tid, så jag tar mig igenom detta. Sen får du göra allt du vill, men just nu behöver jag dej mer än någon annan. Förstår du? Fortsätter det såhär, orkar jag inte mer.

Förlåt om jag gör nåt dumt nu. Jag älskar dej, men svik mej inte mer, för chanserna börjar rinna ut för att ställa allt till rätta...

Ta åt dej älskling, snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback