dålig

Jag är en dålig bloggare på denhär bloggen. Men jag orkar inte tänka på allt som är så jobbigt. Mår dåligt konstant, både fysiskt och psykiskt. Varje gång jag tar en tugga mat börjar jag gråta och det känns som om jag ska spy. JAG HATAR DET. Nu när jag är hemma tvingas jag ju äta mer än annars, o fy fan vad det märks. Jag är så jävla tjock, men jag ska ta tillbaks kontrollen och bli smal igen. Jag lovar det. Men jag är så jävla trött.. Jag gråter och är helt borta. Vafan är det som händer ? Jag ska bli smal, jag ska svälta, jag ska bli perfekt.. Det är nu det är dags. NU TAR JAG TILLBAKS KONTROLLEN.

Jag ska aldrig mer bli lika fet som på bilden här under. Förstår ni? Jag tänker aldrig mer gå upp i vikt, så glöm det jävla ätpoli kärringar ! Ni får fan äta era middagar själva. PERKELE.

Nu blir jag smal. På torsdag--> fasta.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback