alone

C lämnade mej nu på msn... jag ligger ensam kvar, min arm svider och påminner mej om hur fel jag är. I huvudet skriker A kommandon. Min pissblåsa sprängs snart, men går jag på toan, vaknar mamma... o då måste jag ta sömnmedicin. De kan jag inte, då dör jag...

Vet inte hur jag ska palla imorgon, håller på o dö och ge upp. Really, på sant. Så jävla äckligt att känna hur allt bara stängs av.. Jag dör. C vill jag ska komma dit så vi kan prata ut... Hjälp!

Undrar om jag blir inlagd denna vecka. "Fara för sig själv". Haha. Blir jag inlagd kanske jag är smal! Isf finns det ett hopp... Ett hopp om att bli smalare... Ett hopp om att duga... Sjukhuset nästa ?
Nja, de ska ju göra en fet där.. Men det går att gå ner igen... Måste gå ner igen rättare sagt.. Fast hellre stanna på 38,6 och gå ner till 38,0 och sen till 37,0...

Fortfarande mördarångest. Vet inte hur jag ska klara dehär och om jag får sova något alls inatt... Tänker inte ta medicinen. Dör då... Jag lovar...

Jag är törstig........ och kissnödig..

och dödssugen..

Kommentarer
Postat av: dannofino

väger du 38.6 nu? <3

2009-11-24 @ 19:44:20
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback