Snart smäller det...

Hade vårdmöte idag. Var vägning före frukost. Hade gått ner 400 gram, vägde alltså 42,4. Helvete. Sa åt mamma att det fan är deras fel när de har minskat på frukosten och inte har vägt mej, o att jag är säker på att de kmr skylla allt på mej.. Sagt och gjort. När vi kom till vårdmötet och jag började påpeka allt sånt, vafan tror ni jag får höra? JO;

Du måste ju trycka på knappen o påminna, varför har du inte sagt nåt?

Perkele, det är inte min uppgift. Helvetes jävla skit. Men iaf, ska upp till 43 tills lördag för att få åka och shoppa med mamma.. Hoppas jag klarar det ! Annars ska vi se ifall vi kan få åka nån annan dag istället :) Och till jul ska jag ju upp till 43,5 o jag SKA klara det !

Vi diskuterade även nyåret. Om jag väger 44 tills 30.12 får jag åka hem ändå tills 4 januari!!!! Kommer fan i mej klara det. Har jag gått upp till 45 tills 4;e blir jag utskriven i förtid, alltså behöver jag inte ligga här o ruttna 2 kg ännu :D:D:D Det gjorde mej lite gladare iaf ! (lr okej, JÄTTEGLAD!!!!!)

Har nyss varit på ergoterapin, vi gjorde mat, köttbullar och makaroner. Blev faktiskt jättegott ! Var väldigt lessen till först över allting, grät en skvätt sålänge hon var och handlade allt. Sen blev det bättre.

C och jag bråkade lite igår, eller jag var mest lessen. Känner bara hur min ork försvinner hela tiden.. Fattar inte hur allt ska gå. Men jag måste bara försöka orka äta, så jag slipper hem nångång..

Vet inte om det blir något besök idag, men hoppas att min vän P ska komma, behöver snacka med nån! Imorgon kommer iaf C och våra vänner, längtar som fan !


Hoppas ni har det bra, puss<3


Kommentarer
Postat av: dannofino.

45 kg klaarrar du. ät upp en pralinask och så vips :D

2009-12-17 @ 12:31:44
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/
Postat av: angelice

Gör inget dumt så de kan hindra dig från att komma hem! :) Hoppas du inte skär dig..

2009-12-17 @ 12:38:31
URL: http://angelices.wordpress.com
Postat av: angelice

Men fattar du inte att det är för din skul du ska sluta! vill du ha märken för resten av livet?! Jag kände det på mig när jag såg att du hade en långärmad tröja på bilden. :(

2009-12-17 @ 13:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback