sick and tired

Hejsan ! Hade verkligen ingen ork att uppdatera igår, var helt slut... Kunde inte sova så bra natten före,  vi har nämligen fått en ny alkoholist till rummet, great ! Första natten sov hon ingenting!!! Och hon har så jäkla mycket ljud o när hon äntligen sover snarkar hon och pratar i sömnen... Haha, verkligen det bästa!


Igår var jag på fysioterapi, var jätteskönt. Fick massage, både ben, rygg axlar o nacke fick sig lite ;) Super!
Har även gått opå lite här på avdelningen, vilket har lett till att min vikt står still på 43,7... Iaf är det en vikt så jag får åka hem ! Ska försöka äta lite extra idag...
Igår kom även hela mitt killkompisgäng hit, 8 st ! Haha, alla glodde som fan, vi såg nog ut som ett luciatåg, men det var jättekul, fick mej många skratt ! :)

Igår snackade jag också med den nya anorektikern. Hade för mej att hon var 16,17, för hon såg absolut inte äldre ut. visade sig att hon var 24... jesus,vafan gör denhär sjukdomen åt folk ? Var iaf skönt att få snacka med någon, vi kunde verkligen prata om ALLT, både vikter och tankar. Skönt med någon som är i samma sits, fast hon är sjukare än mej.. Är rätt glad att jag inte har så många tvångsbeteenden som henne faktiskt. Men en ny vän fick jag ju :)


Idag var jag till psykologen från morgonen, o nu när jag bestämt mej för att bli bättre (har inte berättat åt dom) så var det lättare att prata om olika saker. Vi snackade om tiden då jag började må dåligt, när jag började banta och saker som hände då. Var rätt skönt faktiskt !

sen kom min kompis hit på ett snabbt besök, roligt att få prata lite :) Har vårdmöte om 20 minuter och jag måste vara lugn tills dess ! ska nämligen försöka få igenom att jag skulle få åka hem efter lunchen istället för middag... Blir så sent för oss att köra eftersom det ändå räcker 1,5 h att köra och de har lovat snöyra... Hoppas de går igenom !

Min rumskompis åkte nyss hem, hon jag har snackat mest med... Kmr sakna henne, vem ska jag nu sitta o skvallra med ? Vi bytte iaf telefonnr så vi kan hålla kontakt !


Annars så håller jag på att bli sjuk. Nyser och hostar hela tiden, menade spy inatt och min mage är sjuk rätt ofta :/ jobbigt, men bara jag slipper hem så blir det bättre ! Ska packa idag, så det bara är att åka imorgon :D

Nu måste jag dra, puss på er <3



Just nu; försöker låtsas vara superglad för att dehär ska lyckas ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback