shopping!

Det var jättemycket folk här i Vasa. Alla skulle ha julklappar... Hittade alla juklappar jag hade tänkt söka :) Till pojkvännens syskon, hans mamma o pappa, pappa och sådär :) Hittade även en hel del åt mej själv, en oversize tröja från gina tricot, armband, läppstift och ett par skitsnygga skor ! :):) säkert glömde jag nåt...


Skickade även hem typ hälften av alla mina saker med mamma ! Känns skönt att snart få börja packa ALLT!

Vet inte vad jag ska göra ikväll, typ kolla tv en stund. Imorgon var det ju tänkt att C skulle komma hit, vet inte hur det blir med det... Hoppas!!

Nu ska jag fortsätta lyssna på dokumentären om en 11 åring med anorexi, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback