shalå.

Blogg.se är cp. Är skitkonstigt och trögt !

... Har suttit och skvallrat med kärringarna här i rummet, på finska. Great! Vi har ju även fått in en ny alkoholist till avdelningen som springer in o ut hit hela tiden, han är helt speedad!

Jaja, är skitrött,fortfarande. Känns att jag inte har sovit på 2,5 veckor. :( Usch! Imorgon ska jag SOVA (om jag kan), sen kmr min gamla rumskompis hit o hälsar på! Klockan 14.00 kmr min syssling, så då får jag röka o åka till café, skönt!

Mamma o jag satt o kollade hundvalpar när hon var hit ikv, papillon funderar vi på. Ska se ifall vi t.om. tar en från sundsvall! (Nån som bor där?)

Nu ska jag börja varva ner, hörs imorgon, o förlåt för dålig bloggning. Puss o kram <3 (ska ta bild imorgon! är för mörkt nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback