Seg.

Det är jag idag :) Orkar inte göra något, sov hela morgonen. Drömde om skolan (??????????????)...

Var ju vägning imorse, väger nu 41,6 !!!!! Vilket betyder att om jag går upp 0,4 kg tills imorgon slipper jag denhär jäääävla sängvilan! :):):):):) Fick världens chock, trodde jag skulle ha gått ner ! Men ja, inte ska man väl klaga.

Tömde t.om. frukostbrickan idag.. Och åt upp hela efterrätten vid lunch! Känner mej duktig. Vet dock inte om jag får nåt besök idag, blir tråkigt annars. Ska väl gå och uppsöka tv'n 16.00 :) För första gången sen dagen jag hamnade in. Har nog aldrig varit sådär länge utan tv!

Och idag åkte min rumskompis, my partner in crime, hem... Sorgligt, men bra för henne :) Hon var så rar och häftig. Kommer sakna henne ! :)


Nu ska jag vila lite, puss<3

Kommentarer
Postat av: dannofino

hoppas det blir bättre snart. <3

2009-12-07 @ 14:21:02
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Julia;))

Vad fin blogg du har:O<3

Vem är snyggast: Robert Pattinson eller Taylor Launter? Kommentara min blogg;))

2009-12-07 @ 15:26:52
URL: http://uaremine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback