off

Har varit väldigt off. Har inte haft någon ork egentligen, har bara sovit sen jag kom tillbaks till sjukhuset ! Är skittrött. När jag var hemma somnade vi väldigt sent och sov länge, som det ska vara. Vi hälsade på kompisar, firade jul o en massa vilket tärde på mina små krafter.O såklart var jag med älskling hela tiden förutom på julaftonen på dagen och kvällen :)  Har försökt vila mkt idag eftersom jag åker hem imorgon igen ! :):):) Kommer tillbaks på måndag, då jag förhoppningsvis blir utskriven.... Hoppas!!


Har inte så mkt att berätta just nu, bara att jag får röka nu :) Är skönt att kunna gå ut på en cigg nu som då ;) haha! Imorgon kommer mamma efter mej 13.00 :) Då ska vi åka och kolla lite rea! Fick ett presentkort av älsklingen till Lindex, ska kolla underkläder. Mina bh'r passar ju inte längre, så ska köpa en ny ;) Hoppas på att dom vackra röda julbh'na finns kvar :) I like!! :) Min vikt var 44.5 imorse, var dock inte på toaletten före, så det stämmer inte..


Puss på er, ska försöka uppdatera lite flitigare, tkr ju om er ! <3 Hoppas alla hade en bra jul : )

trött och sminklös, great (Y)

Kommentarer
Postat av: angelice

Jag hoppas också att du blir utskriven!

Kolla gärna in inlägget i länken, skriver du att du är med kommer jag att äta normalt en dag extra.. ;)



Viktig information om "äta-normalt-dagen" jag skrev om för några veckor sedan. Titta gärna in om du fortfarande vill vara med så kan vi stötta varandra! :)

http://angelices.wordpress.com/2009/12/29/viktig-information-vilka-ar-med/



Hoppas du fortfarande vill vara med!

kram

2009-12-29 @ 20:20:40
URL: http://angelices.wordpress.com
Postat av: angelice

Jag hoppas också att du blir utskriven!

Kolla gärna in inlägget i länken, skriver du att du är med kommer jag att äta normalt en dag extra.. ;)



Viktig information om "äta-normalt-dagen" jag skrev om för några veckor sedan. Titta gärna in om du fortfarande vill vara med så kan vi stötta varandra! :)

http://angelices.wordpress.com/2009/12/29/viktig-information-vilka-ar-med/



Hoppas du fortfarande vill vara med!

kram

2009-12-29 @ 20:21:44
Postat av: Sofia

Hoppas du fortsätter i samma banor när du blir utskriven! Verkar ju gå riktigt bra för dig! All lycka! Over and out / Sofia :)

2009-12-30 @ 02:15:58
URL: http://somnaaldrignykter.blogg.se/
Postat av: dannofino.

du e så fin<3 älskar ditt hår

2010-01-05 @ 02:00:56
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback