nu så..

Nu är alla måltider uppätna för idag. Mår rätt illa faktiskt, har ätit så jävla mkt. Kan fösöka säga hur mkt;

Frukost; 2 bröd med smör och skinka och ca. 100-120 gram soppa. Plus vatten/mjölk
Mellanmål; 1 bröd med smör och skinka och dryck och ett glas soppa
Lunch; 3 småpotatisar, 2 biffar
Mellanmål; 1 bröd med smör och skinka och dryck
Middag; potismos med maletkött i (lapskojs här, venne vad det kallas i sverige..) lite mindre än halva tallriken + dyck
Kvällsmål; 1 bröd med skinka, smör och 2 dl hallonsaft. + mjölkglas
Mellanmål; 1 bröd med skinka + mjölk

Sådär har det typ sett ut idag.. Plus en pepsi max. Mest bröd jag har ätit, men ändå är det rätt mkt..

Annars, så min ena rumskompis (30 år och finska) hade en manlig vän här idag. Nu på kvällen sa hon att han ville veta om jag var ihop med nån, han ville bjuda mej på kaffe. HAHA! NEVER. Lugn C, du är min<3

Har kollat andra avenyn idag, chillat, haft mamma,pappa och brorsan på besök. Är skittrött nu, men ska ännu på toaletten och borsta tänderna. Imorgon blir det en dusch! Skönt. Oså får jag ju besök.

Nu ska jag kolla lite nyheter oså, gonatt <3

Kommentarer
Postat av: dannofino

Jaaaaaa, nu vet jag vem du är! Du är hon som bodde i finland som undrade över sjukhus osv för ett tag sedan? (eller har jag helt fel? ._.) men du, hur lång/kort är du till dina 42(?) kg?

2009-12-01 @ 21:24:59
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback