nattsudd..

Ångest över allt i hela världen, ska det faktiskt vara så?


Idag efter att jag hade duschat, kollade jag länge på mej själv i spegeln. Vad såg jag?
Jo, en gravid Manda. En tjock Manda. En Manda med en rund utstickande mage. Enda som räddar mej är att jag vet att 5 min på morgonen är den inte så! Innan jag börjar äta igen alltså... Saknar alla mina ben som syntes, kändes. Att kunna gå i hur tajta kläder som helst. Här känner jag mej bara fetast i hela världen. INGEN av dom andra i rummet orkar äta upp all mat, de är ändå rätt runda. Men JAG måste äta upp allt. Fatta hur orättvist det är. Jag orkar ju inte heller, kmr aldrig gå upp i vikt och slippa härifrån. Kmr aldrig mer få bli smal... GAAH

Mina lår har också växt, mycket ! Idag när c var här, svällde dom ut som fan. Minns när jag var liten och jag satt på toaletten. Jag satt alltid och tänkte på varför mina lår var så feta när de svällde ut?

Nej, snart måste jag nog åka till toaletten och ställa mej för natten.. Är ju en ny dag på sjukhuset imorgon också, tyvärr! :( Orkar inte vara här längre...


Usch, förlåt..
Puss<3


Och dehär är en gammal bild, en fet bild...




Kommentarer
Postat av: dannofino

sluta, manda. sluta bara. du är inte alls fet. du är så jävla fin. inse det.

2009-12-07 @ 14:59:54
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback