kvällsmål

Nu är det kvällsmål. Tog endast ett glas soppa, ska ju ändå äta nåt mer sen ikväll! Har ångest, har inte haft det på några dar, inte nån allvarligare iaf. Rätt konstigt, men det är ju för att jag måste äta för att slippa hem. Sen när jag slipper hem kmr den.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

Har vårdmöte imorgon med läkaren, en sjuksköterska och mina terapeuter. Undrar vad de säger där.. Ska iaf få ge förslag på vad jag vill göra när jag har kommit upp till en viss vikt. Hmm...

Roligt att ni har ställt frågor! Fortsätt med det, alltid roligt. :) Jag ska svara på dem sen så bra jag kan ! :) Hittills har det mest kommit frågor om min inläggning. Men den är ju i fokus nu, så det är förståeligt.

Saknar C och S av hela mitt hjärta, tänker på er hela tiden.. Går sönder snart känns det som.

Puss<3

Kolla frågestunden och ställ era frågor !

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag tycker det låter som att du mår bättre :)

Ska du verkligen försöka gå ner ännu mer i vikt när du kommer hem? Tänk på det. <3

2009-12-02 @ 20:17:12
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: D

hur många kg ska du gå upp?

2009-12-02 @ 21:41:44
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: ellen

Blev du tvångsinlagd?

Vad har du för bmi?



Hoppas du blir bättre- det kommer inget gott ur äs. 1000 kramar

2009-12-02 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback