klick

Jag höll på att packa mina saker, då en sköterska kommer in och ser förbannad ut. "Ska du resa nånstans?" frågar hon.... Säger väl hur mkt koll de har. Det står på deras dator att jag har hempermission imorgon. Men de kollar ju inte datorn, så det är ju inte så konstigt..

Nu längtar jag så tills imorgon! :D Skulle kunna lägga mej nu och vakna imorgon av att mamma e här. När mamma är här är det bara en timme tills vi åker härifrån, HEM!
Saknar alla katter, hästarna, fåret och C's mjuka, varma famn. Saknar mitt rum, min säng, lugnet. Mamma sa att hon har städat lite där. Tur det, så är det trevligt att komma hem igen. Vill bara att tiden ska gå snabbt. Får sätta på en film eller nåt.


Puss, hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Njut av tiden du får vara hemma! :)

2009-12-09 @ 19:55:24
URL: http://saragunmarie.blogspot.com/
Postat av: Dannofino

Åååh, får? :D<3

2009-12-11 @ 14:08:02
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback