kissnödig

Det är precis vad jag är. Vågar inte trycka på knappen ännu heller... Var nyss en sköterska hit så..

Har suttit och snackat med henne, bland annat om tobaken och rökandet. Inget händer ifall jag röker, för dom kan inte göra nåt! Ska bara gå upp till 42, sen kmr rebellen Manda fram ! :) Lovar...

Idag har jag suttit här, mamma och pappa var hit först. Dom var mysiga som alltid. Har även bråkat med älsklingen, men det är bättre nu. Han kmr imorgon! :D:D:D:D:D

Sen på kvällen kom M&F med pojkvänner! Dom körde ända hit för o hälsa på mej, o fan va kul de var o se dem igen ! Har saknat dem skitmkt :) Gullungar <3

Snart ska jag nog åka till wc'n. Har dock sjuk och gasig mage :( Undrar varför ? Bara pruttar hela tiden, det tar aldrig slut, HAHA :D C skulle väl vara i himlen ;)

Nej, gonatt alla <3

Kommentarer
Postat av: danni

vad menar du med att inget händer om du röker och vem är "rebellen"? ;) puss

2009-12-05 @ 23:43:57
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback