inte så trött

Har blivit lite piggare nu! Dock dras mitt humör ner av en massa saker.. 1) jag kan inte prata i telefon utan att samtalet bryter 2) Min knapp är fortfarande sönder... 3) jag saknar C 4) grannen kissar i en plåthink... o en hel del annat :)


Iaf, idag kmr min syssling hit ! vi ska säkert ta en sväng upp till café o sen gå o röka :) Min gamla rumskompis borde också dyka upp snart, hon skulle hit på nån undersökning ! :) Och det har kommit 20-30 cm snö inatt, häftigt att titta ut :)

de vägde mej inte heller idag, vet inte vad fan de roddar med. Vill veta vartåt de har gått, upp eller ner ?

Nu kmr lunchen snart, hörs ikv :) Puss <3




kommer fler bilder ikv ! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback