great?

Har ätit allt för idag nu, känns bra. Dock är magen uppsvälld som en ballong. Börjar faktiskt seriöst fundera om jag är gravid ? Har inte haft nån ordentlig mens denna månad, bara typ en liten blödning en dag ? :( Usch... Vill inte tänka på det..

Iaf, min ena rumskompis som kom idag (Faktiskt samma som jag hade första dagen) ligger typ o spyr titt som tätt. Mysigt... Not. Hatar när folk spyr !

Idag har varit en...Omtumlande dag. Iaf räddade S o P min dag då de kom hit, skönt med sällskap! Blir nog snart 60 år i sinnet... Nu är jag bara.. Ångestfylld.

Hatar dehär, hatar att vara fetast i hela världen och mest av all hatar jag allt hat.

Imorgon kmr pappa, ensam. Blir konstigt. Hoppas vi får åka till cafét om jag har gått upp 400 gram. Hoppas verkligen det. Orkar inte sitta här mer.

Men har iaf mkt program imorgon;

- Fysioterapi 10.00, får åka taxi och röka (Y)
-Ergoterapi 14.00
-Pappa efter 15.00
-Kanske min syssling på kvällen

Älskar att ha fullt upp! Är en stress människa, ska alltid ha fullt upp.

Nu har jag inget vettigt att säga längre (frågan är ju om jag nånsin har det?)

Gonatt, puss<3

i brist på annat, en gammal bild;




Kommentarer
Postat av: niki

gud vad söt du är :)

2009-12-08 @ 14:53:29
URL: http://loveautopsy.blogg.se/
Postat av: Dannofino

åh, känner du nikinyfiken? :D niice

och håller med, du är assöt!

och allting du säger är vettigt :*

2009-12-11 @ 03:56:23
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback