ger upp

ingen att prata med, A skriker i mitt huvud. Jag skulle dö för en cigg. Mår så jävla dåligt. Ligger bara och gråter. Orkar inte mer nu, låt mej slippa allt ? Vill inte mer...

Kmr ta livet av mig snart om jag inte slipper härifrån. Mår så jävla dåligt här, mkt dåligare än där hemma. Inget blir bättre av dehär. Vill bara röka nu... Röka ett paket i sträck.. sen svimma och aldrig mer väckas upp igen. Bara få somna in.. Bara få dö...

Är bara så jävla ensam. Här finns ingen, utom A, och henne kan jag inte lyssna på just nu. Isåfall kmr jag aldrig bort.. Isåfall vet jag inte vad som händer.


Ser ingen hur jag mår ?

Kommentarer
Postat av: Danni

Jag ger också upp nu. Kommer aldrig bli smal.

2009-12-04 @ 21:19:43
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback