fuck

Inatt bråkade jag och C. Jag var så jävla ledsen över att han först hade tänkt åka buss hit och vara med mej, men sen ångrade sig. Det blev ett jävla stort gräl o jag ångrar mycket jag sa.. Låg här och grät med panikångest i några timmar, somnade väldigt sent...
 
Iaf så kommer han kanske hit idag ändå, men jag vet inte hur det blir. Hoppas,för jag har tänkt så jävla mycket och vi har mycket att prata om. Jag har även en överraskning åt honom som jag redan berättade igår, men sen ändrades den. Men nu har jag tänkt och kommit fram till en sak, en bra sak. Så hoppas han kommer.


Älskling, du är det finaste och bästa jag har. Jag vill inte lämna dej eller vara utan dej. Vi behöver varann. Vi älskar ju varann... Du hjälper mej alltid och ställer upp för mej, förlåt att jag har svårigheter att visa det. Bara vi får snacka blir allting bra igen. Jag älskar dej så jävla mycket, vill aldrig förlora dej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback