för ful för att fastna på bild.

Har försökt flera gånger idag att ta en bild med cammen. Men alla blir bara fel och fula! så tyvärr blir det ingen bild ;) Kan inte vara normal idag tror jag...

Snart är det lunch, ser inte framemot den. Leverbiffar... usch ! Men S kommer att rädda min dag med en hamburgare (Y)

Längtar tills imorgon då jag får åka hemhemhemhemhem... Till älsklings C förståss! Ska mysa sönder :) Längtar också efter mina gulle kissor som saknar mej. Den ena har t.om. gått ner i vikt av saknad :( (Tjockis, den feta!) Stackarn. Han ska få bita mej i näsan när jag kommer hem :) Alltid när man försöker mysa med honom biter han en. Endera i näsan eller kinden. Det tar jättesjukt ! Mamma och jag har kommit fram till att han säkert tror han pussar en... Haha ! :) De är så söta :)

Tror jag ska ta en tupplur efter lunchen. Är skittrött. Inte konstigt då man inte får sova ordentligt här ! Ska sova ända tills S kommer med maaaaaaaat :D (vet att jag låter som ett matmonster, kanske det gömmer sig dit långt inne?)

Ja, omotiverat inlägg. Gonatt !

Kommentarer
Postat av: Dannofino

Kan du inte visa bild på dina katter sen?(A)

2009-12-11 @ 14:06:48
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback