fölåt

visste inte vad jag skulle säga. Mår bara så jävla dåligt just nu. Har ångest hela tiden, försöker strunta i den. Har ingen o snacka med, ingen frihet, ingenstans att bara skrika ut allt..

Ska till psykologen imorgon,vill inte snacka där.. Men, har jag något val? Något måste jag säga. Om det är sanning är ju en annan sak...

Är så jävla fet, sjuk, öm.. C kommer hit imorgon. Har blivit jävligt fet sen vi sist träffades. Kmr dö om han ska hålla om min mage. USCH USCH USCH !! jag vill inte längre...

Vet inte hur det ska gå i praktiken med maten hemma. Mamma snackade om att bli halvtidssjukledig när jag är hemma, för att kunna laga mat. WHAT ? Jag vill inte... Kmr inte kunna äta hemma ? Fattar hon inte det ? Fattar ingen nånting ? Här äter jag, för jag har inget annat val. Men där hemma kan jag svälta. Känna alla ben på kroppen så jävla bra. Men aldrig mer? :(

Hjälp mej, jag döööööööör...
Trivdes som smal, låt mej va så...

Kommentarer
Postat av: danni

Det är ju ändå snällt av din mamma att göra den uppoffringen nu när det är svårt med jobb osv.. :(

2009-12-05 @ 00:17:06
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback