:/

Jag är fortfarande lessen, men gråter iaf inte längre, som tur är. Hatar att visa mej svag, hatar om folk ser eller hör. C är en av dom få som sett mej gråta..

Sitter och hör på kent, skitdåligt humööör... Vet inte vad jag ska göra i 2 h tills C o mamma kmr, eller i dom 12344 timmarna efter att dom har åkt hem. Är helt slut i hela kroppen och själen, vill mest bara ge upp, dö. Orkar knappt äta något, kmr straffa sig.. Måste bara försöka tynga i mej en massa, måste väga 43 imorgon. Bryter fan ihop om jag inte slipper ut på stan! Måste få känna mig som en människa, om så bara för några timmar... Slippa sjukhuset, slippa rullstolen, slippa fångenskapet. Ingen där ute vet. Här vet dom flesta..
Ute bland alla andra är jag ingen alls. Gud så skönt ! Jag vill inte synas längre, vill inte vara med... Vill mest bara försvinna. Funderar på att inte komma tillbaks till skolan på en tid heller. Är ändå inget roligt där, allt blir bara så tungt av det. Vet inte om jag hoppar över nästa period helt eller om jag bara är där några dar/vecka. Bryr mej inte heller, har ingen skillnad. Måste fundera lite...

Förut när jag var smal, hade jag inga problem att synas och ta ordet, fast jag inte var tillräckligt smal. Jag visste att jag hade en kontroll då iaf. Men nu, när jag kmr bli ännu fetare än jag redan är, vet jag inte hur det blir. Inget verkar roligt längre... Inte Pung Tv, elevkåren, politiken, kompisarna, festerna, skolan... allt kan bara dra åt helvete.

Vill inte ligga här längre, vill ha ett liv ! Vill vara smal, kunna leva. Här är jag bara ett isolerat vrak. Jag mår så jävla dåligt här.. Bryter ihop av minsta lilla sak, whatever det är. Orkar fan inte leva så ! Vill vara samma Manda som förut, för vem är jag när jag kommer ut härifrån ? Manda, en jättefet manda... Ååh gud...





Hur fan ska man klara dehär ? Hur fan ska jag klara mej....?

Aldrig mer ? :'(

Kommentarer
Postat av: Sara

Manda gumman, du blir int fet av att äta! Du kommer att gå upp i vikt, vilket du måst göra för att bli frisk, men du kommer absolut int att bli fet! Du e en sån mänska som ja ALDRIG tror sku kuna bli fet fast hur myki du än sku äta!

Du e jättedukti där, o ja vet att du kämpar! Men du måst fortsätt att kämpa då du kommer hem också! Alla som int har sett dej på läng, kommer att vara så glad för din skull då dom ser att du ser friskare ut då du kommer hem!

Tänk på dedär som du sa åt mig som psykologen had sagt åt dig, om hur man ser på sig själv. Tänk på de då du ser dig i spegeln, de har hjälpt mig, så tack för att du sa!

Du klarar dehär! Kramar <3

2009-12-18 @ 16:11:32
URL: http://saragunmarie.blogspot.com/
Postat av: ellen

hördu, är det du på bilden är du tjejen med norra europas snyggaste kropp.. Be proud, girlfriend ;)!

2009-12-18 @ 21:02:38
URL: http://yesmaam.blogg.se/
Postat av: Mella

Jag är en av dem som höjer din statistik, hittade hit häromdagen o följer nu din blogg.



Vackra tjej! Vill bara säga att du inte alls är fet, absolut inte!! Vet att dt inte spelar ngn roll egentligen att jag skriver så för sjukdomen gör dt absolut omöjligt att tro på, man ser ju dt man ser med sina egna ögon. Men tro mig, bilden ovan på dig (för jag antar att dt är du?)visar verkligen en lång, smalsmal tjej som absolut inte får gå ner i vikt igen för dt skulle inte vara snyggt.



För ett år sedan befann jag mig i liknande position som du är i nu....



Kämpa på! Jag återkommer hit!

2009-12-19 @ 13:16:58
URL: http://houndrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback