;/

Har inte orkat svara på alla fina kommentarer jag fått de senaste dagarna, men jag ska göra det! Har inte heller uppdaterat, har inte orkat tänka. Är bara trött och slut,börjar fundera om jag är sjuk. Har haft hög temperatur varje dag de har mätt den här, men det kanske bara är tröttheten som har slått in ? Imorse hade jag gått upp 0,5 kg, vägde 42,6 kg. Ska bara upp 1 kg innan 23 december, så får jag långledigt. Let's hope it works.

Nu ska jag börja sova, vi hörs imorgon, Puss o kram <3



Och människor som dej gör mej så jävla arg. Förstår inte hur du nånsin kunde vara min vän. En vän är någon man ska kunna snacka med, som ska stöda en. Det har du aldrig gjort. Min ilska mot dej växer för varje dag. Du svek mej, du sviker fortfarande. Du var aldrig en riktig vän. Du var bara skit för mej, hoppas du nångång kmr förstå det. Spring iväg till din fina vän nudå, för mej kmr du aldrig mer kunna räkna med. Jag kommer inte vara din vän längre, inte så som du har behandlat mej. Du har gjort så jag har hamnat djupare ner i skiten, e du nöjd? Trodde vänner skulle fungera tvärtom, hjälpa en, men jag hade väl fel. Ångrar att vi har varit vänner, du var bara skit för mej. Du tror du är så jävla cool och att så många gillar dej, men det gör dom inte. Förstår inte hur nån står ut med dej. Jag är iaf ärlig med mig själv, jag vet att jag är en pain in the ass och det står jag för. Men jag har ändå ett bättre liv än dej, för jag är iaf inte en falsk bitterfitta.. När jag kommer hem, kmr jag ta tag i detta och säga hejdå åt dej. Jag behöver inte dej, jag ska inte behöva gå runt och fundera vad du kmr tycka om det jag gör eller säger. Jag är så jävla mkt starkare än dej, så du kan seriöst dra åt helvete.

JAG HATAR DEJ !




(var bara tvungen att få ut mina känslor) Gonatt !

Kommentarer
Postat av: angelice

Men du kan vara med rent symboliskt.

Det är svårt att veta hur mycket man går upp de första dagarna eftersom vätskemängden också ökar. :) Får se om det blir fler dagar sen..

ta hand om dig

2009-12-13 @ 23:50:59
URL: http://angelices.wordpress.com
Postat av: angelice

Tack snälla! jag tror på dig också, alla dagar alla tillfällen <3

2009-12-13 @ 23:56:41
URL: http://angelices.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback