Ensam, igen

Har suttit och snackat med rumskompisarna om nagelförlängningar ! Kul :) Kusinen och sysslingen åkte hem för en stund sen, det var jätteskoj att de kom hit och hälsade opå, man blir glad.

Imorgon kommer mamma hit, hon ska köpa en ny telefon åt mej, mina funkar inte här.. Dom har båda fel på sändningen, så det går knappt att snacka i telefon med nån :( Tråkigt !

Ligger iaf med snus just nu, har vant mej med det så jag kan ha in det längre än förr ! Helt sjukt att jag som hatar snus, ligger här och snusar.. Är över 1 år sen jag hade in en prilla. Men nöden har ingen lag som sagt!

Nu är jag sjukt kissnödig, måste ringa på klockan så dom kör mej till toaletten ! Kommer snart <3


Missa inte frågestunden ! :) Fråga allt ni undrar om. Svarar på dem om några dar då jag har tråkigt ! :)



Sliten ? haha


Kommentarer
Postat av: sassa,

du är fin!

2009-12-02 @ 18:29:15
URL: http://spegelspark.blogg.se/
Postat av: D

får ni inte ens gå? o.o

2009-12-02 @ 21:42:24
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback